Privacyverklaring

We kunnen je het beste helpen als we voldoende van je weten. Jouw persoonlijke en vertrouwelijke gegevens vallen onder de Algemene Verordening Gegevensbescherming.

Klachten

Als je ontevreden bent over de dienstverlening van ONS welzijn, dan kun je een klacht indienen door onderstaand formulier in te vullen. Een klacht indienen kan ook telefonisch via 088 374 25 25 of per brief aan ONS welzijn, Postbus 322, 5340 AH Oss ter attentie van de Klachtenfunctionaris.

Onafhankelijke cliëntondersteuner MEE

Ondersteuning bij het indienen van een klacht

Bij het indienen en de behandeling van de klacht kun je ondersteuning krijgen van een onafhankelijke cliëntondersteuner van MEE. Deze helpt klachtgesprekken voor te bereiden, jouw klacht goed uit te leggen en te zorgen dat je antwoord krijgt op al je vragen. De hulp van MEE is gratis en een verwijzing is niet nodig. MEE heeft overigens expertise voor het ondersteunen van mensen met een beperking. Bel met MEE De Meent Groep 088 465 35 55.

Jeugdstem

Jeugdstem is de organisatie van vertrouwenspersonen in de jeugdzorg. Kinderen, jongeren en volwassenen die te maken hebben met jeugdzorg en daar vragen of klachten over hebben, kunnen bij Jeugdstem terecht. Ondersteuning door de vertrouwenspersoon van Jeugdstem is gratis. Jeugdstem is een zelfstandige stichting, de vertrouwenspersonen zijn niet in dienst van ONS welzijn.

Meer informatie of contact met Jeugdstem? Bel gratis naar 088 – 555 1000 of chat met een vertrouwenspersoon via www.jeugdstem.nl.

Klachtenformulier

Maak duidelijk waarover je een klacht wilt indienen, over wie het gaat en waar en wanneer een incident heeft plaatsgevonden. Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen. Klachten worden vertrouwelijk behandeld.

Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.
Om verder te kunnen gaan, voer gegevens in bij de gemarkeerde velden.